onsdag 18. mai 2011

kom Mai du skjønne milde.....

Så var 17. mai feiringen over i år også :) dagen ble feiret med skoleunderholdning og barnetog i herlig mai-vær, men så åpnet himmelen seg.. hehe.. typisk for Bergen og omegn ;) det gikk heldigvis fort over og solen tittet frem igjen.. Ettermiddagen var forbeholdt familien og om kvelden ble det film med min kjære og jentene, en flott 17. mai akkurat sånn den skal være :)





Tidligere i denne flotte maimåneden gikk vi tre generasjoner i jentegangen, en trimtur oppe i fjellveien. Kjempekos og litt trim :) Vi var jo da representert med meg selv, min mor, min søster og mine to jenter, Ikke verst det :)







Og en helt vanlig ettermiddag i mai var jeg ute på marken med Iselin og sparket fotball... aaahhh.. vår er godt for kropp og sjel...




Nyt våren, snart er sommeren her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar