mandag 6. februar 2012

og da var vi her....

ENDELIG... ENDELIG.. ENDELIG...

Fiber-tv og nett er på plass og det er HEEEERLIG!!!!
Har løpt rundt og tatt noen bilder nå i kveld.. håper dere setter pris på at de ikke er stiliserte og bloggifisert.. her er rot og papp og boss og kasser plassert rundt om... er nok ikke kommet helt i orden enda... her kommer da noen bilder..
 Loftstuen

 Kuleste bordet fra bohus

 Elsker "city" temaet oppe

 tv...

 Malin sitt rom.. utrolig hvor mye leker som får plass i kottet i kneveggene..


 Iselin sitt roterom.. ikke kommet seng her enda...

 Susanne sitt rom..


 Badet oppe.. Ikke klart å finne badekar enda :)


 Trappen.. ble veldig fornøyd med den :)

 Kuleste ever flisene i gangen...


 Hovedbad..




 Min kjære sitter/ligger i nye sofaen og tester ut ny tv...

 Som sagt ny tv... Ikke mindre enn 55".. da er det 3 stk tver i huset... jaja

 Kjøkkenet som jeg elsker... OG spisetuen... HAPPY!!


Plìsegardiner... herlig :)

Vi storkoser oss...

5 kommentarer:

  1. Aah, dette unner jeg deg og dine virkelig. Gleder meg masse til bloggingen din av herligheten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker :) ja det kommer mer.. bare få tatt noen skikkelige bilder etter hvert :)

      Slett
  2. Var blitt kjempefint Anett:))klem Helene

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Du får komme inn å se når du er hos naboen vet du :)

      Slett
  3. Knallfint Anett :D Gleder meg til å komme på besøk med gjengen!! Klem fra Henriette

    SvarSlett