mandag 31. desember 2012

Godt nyttår og takk for det gamle!

Det lukter godt i huset... Pinnekjøtt på kok og duftlys tent :)
Siste dagen med lys på juletreet for i morgen skal det ryddes vekk før hverdagen kommer og tar over igjen :)
Fortsatt litt sykdom som henger igjen, men jentene er friske og raske og skal ut på dill, så i kveld blir det bare meg og min kjære hjemme :) Været er jo upåklagelig (les regn og vind) Så vi får sikkert se masse raketter ;)

 Godteposene er klar til nyttårsbukkene om det skulle komme noen innom :)

 Pinnekjøttet er straks klart :)

 Julestaken er byttet ut med lysslyngen jeg fikk til jul som jeg hadde ønsket meg, tusen takk kjære lillesøster



Iselin er klar


Med dette vil jeg ønske alle venner, familie bloggvenner og bekjente et riktig godt nytt år og tusen takk for det gamle :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar