lørdag 27. oktober 2012

Buzzador

Jeg har jo meldt meg som Buzzador, noe som egentlig er veldig spennende. Man får anledningen til å være med på å prøve ut nye ting og varer samtidig som man kan dele med andre :)

Denne gangen var det Wrigley`s extra professional som skulle testes ut, og det ble mer artig enn jeg trodde :)

Jeg har satt ut beholdere på jobben inne på pauserommet og der ble det fart på sakene :) Alle lurt fælt på hvor det kom fra og det ble møtt med stor glede. Vi er en stor gjeng med mange søtmomser så nå går de fleste rundt med småpakker i lommene sine :) Mine kjære kolleger var også interresert i å høre om Buzzador og hva det innebærer :)

I tillegg til å sette dette ut på jobben har jo jeg huset fullt av tenåringer til stadighet og hvem er vel større tyggistyggere enn de??? Så dette var en stor sukksess :)

Vi blir gjerne med på flere kampanjer :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar