fredag 6. april 2012

påskekos....

jeg har pyntet littegranne til påsken... kjøpte meg noen herlige tulipaner og så fant vi (meg og mamma) et herlig hjerte til å henge utenfor inngangsdøren... vi var en tur på Mesterhagen.. der er det jo påskeåpent, glad er jeg for det :) de har så mye fint... blir helt matt.. vil ha vil ha...


 litt koselig jentelaget påskepynt... Det må frem hver påske :)

denne falt jeg for :) blir fin utenfor døren :)

 Peishyllen min.... elsker disse figurene mine fra willow tree...


 Dette romantiske paret fikk jeg av min kjære... Elsker deg :)

Glad jeg fant disse små søte hjertene på nille...

når jeg først hadde kamera fremme tok jeg noen bilder av kjøkkenet vårt :) Jeg blir bare mer og mer fornøyd med det... håper vi snart finner noen fliser vi vil ha over benken.. :)



håper alle nyter påsken :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar