fredag 15. juni 2012

Hinkel-pinkel og super-intellekt....

Artig overskrift???!!! Jeg har en datter som homper rundt på krykker etter en fotballskade og en datter som flyter på skyer etter å ha fått 5.0 i snitt etter 1. året helse og omsorg :) Det er store konstraster ute å går, men vi har allikevel plass til latter og kos :)

 Jeg er såå stolt av min skjønne 17- åring :) For et år hun har hatt og overkommet ryggproblemer.. Endelig er hun på god vei med hjelp av noen fantastiske fysioterapauter på Barnas Fysioterapisenter i Solheimsviken.
På tross av alt dette har hun altså klart å få et snitt på 5,0.. Det kunne ikke vært bedre :)

 Her har vi Hinkel-Pinkel sammen med noen klasse venner :) Blir en stund på krykker.. litt av en start på sommerferien :)

Outfitten er klar for sommeren hvertfall :)

Jeg er hjemme og pleier min lungebetennelse.. hoster og harker som bare det..

God helg!!



3 kommentarer:

  1. Å nei, så kjedelig for Iselin! Kjedelig tid å være syk/skadet på, for dere begge!
    God bedring til dere!
    Og forresten veldig fiiine jenter :)

    SvarSlett
  2. Heldig og litt uheldig! Utrolig å se de bli så store og flinke. Klem

    SvarSlett
  3. Takker :) Tiden går så fort... føler meg gammel når jeg ser på de store flotte jentene mine... Bra det bare er de som vokser dobbelt så fort, så lenge de er under 25, og ikke vi ;)

    SvarSlett